Skorzystaj z naszego serwisu
w systemie door-to-door
– naprawa bez wychodzenia z domu
Twój ekspres wymaga serwisu? Zostaw to nam! Skorzystaj z kompleksowej obsługi
door-to-door, a my bezpłatnie odbierzemy urządzenie prosto od Ciebie, zajmiemy się naprawą, a następnie dostarczymy ekspres z powrotem. Szybko, wygodnie i bez stresu.

W celu usprawnienia obsługi,
przed zgłoszeniem przygotuj:

Model ekspresu

Datę zakupu


Numer seryjny urządzenia znajdziesz w dwóch miejscach:
na opakowaniu lub tabliczce znamionowej (zaznaczone na czerwono).
Numer seryjny urządzenia
na opakowaniu lub tabliczce znamionowej (zaznaczone na czerwono).




Np. Dowód zakupu / Tabliczka znamionowa / Formularz reklamacji
Potrzebne dokumenty
Zgłoś naprawę, jak Ci wygodniej:

Zobacz krok po kroku, jak działa
serwis door-to-door

Zlecenie naprawy
Wystarczy kilka informacji, by przekazać zgłoszenie do serwisu i rozpocząć naprawę.

Weryfikacja zgłoszenia
Zespół ekspertów analizuje problem i wstępnie weryfikuje zlecenie, aby zapewnić efektywne rozwiązanie.

Przekazanie urządzenia
Wystarczy nadać spakowane urządzenie w punkcie wysyłkowym lub skorzystać
z bezpłatnej usługi kurierskiej.
z bezpłatnej usługi kurierskiej.

Naprawa ekspresu
Doświadczony zespół techników przeprowadza dokładną diagnozę
i skuteczną naprawę urządzenia.
i skuteczną naprawę urządzenia.

Zwrot naprawionego urządzenia
Twoje urządzenie jest naprawiane i odsyłane pod wskazany adres najszybciej jak to możliwe.

Jak przygotować ekspres do serwisu?
1. Odłącz i wystudź
Wyłącz ekspres, wyjmij wtyczkę, odczekaj min. 60 min, aż poszczególne elementy całkiem wystygną.
2. Opróżnij z wody i kawy
Wylej wodę ze zbiornika, tacki ociekowej i pojemnika na fusy. W przypadku modeli ekspresów automatycznych, użyj funkcji opróżniania wody. Opróżnij młynek z ziaren kawy.
3. Zostaw ekspres na kilka godzin
Poczekaj z pakowaniem, aż z urządzenia odparuje nadmiar wilgoci.
4. Zabezpiecz ekspres folią bąbelkową
Dodatkowo, owiń delikatne, wystające elementy, jak np. spieniacz do mleka.
5. Dobrze zapakuj ekspres
Jeśli masz, użyj oryginalnego pudełka po ekspresie. Opisz karton: „góra” / „nie rzucać” / „szkło”.
6. Do środka włóż wymagane dokumenty
Załącz adres, na który odesłać ekspres i nr telefonu do kontaktu. Spakuj także dowód zakupu, opis uszkodzenia lub wady urządzenia.
7. Zrób zdjęcia ekspresu i sposobu pakowania
Jeśli w trakcie dostawy nastąpią uszkodzenia mechaniczne, możesz złożyć reklamację w firmie przewozowej.
8. Zachowaj potwierdzenie nadania i numer listu
Będziesz mógł sprawdzić status paczki.
Sprawdź, czy serwis jest konieczny
Czy wiesz, że wiele problemów z ekspresami możesz rozwiązać samodzielnie?
Poniżej sprawdź listę częstych usterek i możliwych rozwiązań.
Zablokowany blok zaparzający – ekspres nie zaparza kawy.
Wyjmij blok zaparzający i dokładnie wypłucz pod bieżącą wodą.Ekspres nie mieli lub mieli bardzo głośno – młynek nie podaje kawy, kawa wychodzi słaba lub wodnista.
Sprawdź, czy nie ma resztek wilgotnych ziaren, oczyść lejek na kawę suchym pędzelkiem, nie używaj tłustych ziaren aromatyzowanych.Zatkane dysze pary/spieniacza mleka – brak pary, mleko się nie spienia, woda pryska na boki.
Zdejmij końcówkę dyszy, odmocz w gorącej wodzie z odkamieniaczem lub sodą, przetkaj cienką igłą. Należy także odkamienić cały ekspres.Słaby przepływ wody / kawa leci bardzo wolno – espresso kapie kropelkami, czas parzenia bardzo się wydłuża.
Należy odkamienić ekspres specjalnym płynem oraz wyczyść blok zaparzający i filtr w zbiorniku wody. Jeśli używasz filtra wewnątrz pojemnika na wodę, sprawdź, czy nie jest zapowietrzony (jeśli jest nowy i dopiero planujesz go użyć, przed włożeniem do pojemnika napełnij go, ściskając pod wodą).Wycieki wody spod ekspresu – kałuża pod urządzeniem, ale kawa i para działają.
Sprawdź, czy tacka ociekowa i zbiornik na wodę są prawidłowo osadzone i czy nie mają pęknięć.Ekspres głośno pracuje przy parzeniu – głośniej niż zwykle.
Zwykle jest to objaw braku smarowania bloku – wystarczy wyczyścić i przesmarować.Komunikat „brak zbiornika wody” mimo że jest włożony – ekspres nie startuje, choć zbiornik jest pełny.
Oczyść styki/czujnik poziomu wody, upewnij się, czy magnes w pływaku zbiornika nie utknął. Sprawdź także, czy zbiornik na wodę jest dobrze ustawiony na ekspresie (może np. stać na ziarnku kawy i wtedy górna krawędź pojemnika nie będzie równo z ekspresem).Dodatkowo, sprawdź sekcję „Rozwiązywanie problemów” w instrukcji swojego ekspresu.
Kiedy lepiej nie działać na własną rękę?
Uszkodzona elektronika (panel sterowania, wyświetlacz, moduł sterujący).
Nieszczelność w układzie ciśnieniowym (cieknąca pompa, bojler, zawór).
Brak reakcji na włączenie (mogą to być bezpieczniki lub płyta główna).
Chcesz zasięgnąć dodatkowych informacji?
Porozmawiaj z Chatbotem
Nasz Bekobot odpowiada na najczęściej zadawane pytania oraz pomaga w rozwiązywaniu podstawowych problemów technicznych.
Zadzwoń na infolinię Beko
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z naszym konsultantem infolinii, który chętnie udzieli szczegółowych informacji.
22 250 14 14
Zapraszamy od poniedziałku do piątku
w godzinach 8-18
w godzinach 8-18
